29 Ocak 2016 Cuma

KAFANA GÖRE TAKIL PİZZASI


😉KAFANA GÖRE TAKIL PİZZASI
Hamur malzemeleri
2 su bardağı sıcağa yakın su
1 su bardağı sıvıyağ
1.5 tatlı kaşığı tuz 
2 çorba kaşığı şeker
1 paket maya(yaş-kuru fark etmez)
Aldığı kadar un
Salça sosu için:
2 dolu yemek kaşığı salça
1 çay bardağı su(yetmezse yarım bardak daha ekleyin)
Birazcık tuz ve salçanın ekşiliğini alması için şeker ve kekik
Üzerinin malzemesi size kalmış 😉
Ben birini mantarlı,tavuklu,sucuk,kaşar vs.yaptım
Diğer ikisini de klasik sucuk,kaşar,mısır,biber,zeytin,domatesli yaptım.
Hamuru tüm malzemeleriyle iyice yoğurun ve 

ağzını örtüp mayalanmaya bırakın.
Siz üzerinin malzemelerini hazırlarken o
 hemen mayalanacaktır.
Yapmak istediğiniz büyüklükte hamur alıp,
hamuru incecik açın,
çatalla üstüne delikler açın ve
 üzerine hafifçe pişirdiginiz salçalı sosdan gezdirip.
En alta kaşar olmak üzere diğer 
koymak istediğiniz malzemeleri de ilave edip,
180 c önceden ısırılmış fırında pişirin.
NOT;hamur poğaçalar içinde idealdir.
Benim klasik poğaça hamurumdur.Denemenizi tavsiye ederim.
AFİYET OLSUN...
Fotolara karar veremedim hepsini paylaştım :)😊😊
Resim yazısı ekle
Resim yazısı ekle
Resim yazısı ekle

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

MUSENA İLE YENİ TATLAR Template by Ipietoon Cute Blog Design