29 Ocak 2016 Cuma

3-2-1 PRATİK POĞAÇA

Evet canlar şimdi de sizlere çok ama
 çok pratik az öz malzemeli harika bir poağaça tarifim var :) 
Ansızın gelen misafire 10 dk da yapacağınız bir lezzet...
Gelelim melzemelere
3-2-1 PRATİK POĞAÇA
MALZEMELER
3 paket kabartma tozu
2 su bardağı yoğurt
1 su bardağı sıvı yağ
1 tatlı kaşığı tuz
Aldığı kadar un
İç malzemesi arzunuza bağlı
Ben kıymalı iç ile yaptım
Dışını bulamak için galeta unu
Hamur malzemesinin hepsini derin bir kaba alıp iyice karıştırın.
Yavaş yavaş ununu ilave ederek,
ele yapışmayan kıvamda bir hamur elde edin.
Hiç beklemeden hamurdan parçalar kopartıp
elinizde şekillendirip,iç harcından koyup kapatın ve yuvarlayın.
Galeta ununa bulayıp kağıt serili tepsiye dizin
ve 180 c fırında üzeri kızarana kadar pişirin.
NOT:Ben 2 paket kullanıyorum,kabartma tozunu.
2 tanesi de yetiyor.
Tarifin orjinalini bozmamak adına o şekilde yazdım.
AFİYET OLSUN CANLAR :))

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

MUSENA İLE YENİ TATLAR Template by Ipietoon Cute Blog Design