20 Aralık 2013 Cuma

DESENLİ RULO PASTA :)

Klasik pandispanya hamuru hazırlayıp;pandispanya hamurundan küçük bir kaseye ayırıp istediğiniz bir renk gıda boyasından içine koyun ve iyice karıştırın ben kalın buzdolabı poşetine koyup,ucundan çok minik kestim ve öyle şekil verdim tepsiye yağlı kağıt serip üzerine istediğiniz şekli verip 180 derece fırında 5 dk kadar pişirin.Üzerine kalan hamuru döküp (soğuduktan sonra)pandispanyayı da pişirin.Piştikten sonra yağlı kağıdıyla beraber rulo yapın ve öyle bekletin.İÇİ İÇİN:de ben ALMAN PASTASININ kremasından kullandım,sizde istediğiniz bir krema hazırlayıp arasına sürebilirsiniz içine istediğiniz meyve veya damla çikolata vs. koyabilirsiniz.Kremasını ve iç malzemeleri ekleyip tekrar rulo yapıp servis tabağına alın 2 saat kadar buzdolabında bekletip (ben akşamdan yaptım)öyle servis yapın AFİYET OLSUN....





3 yorum:

  1. Ellerinize sağlık. Çok farklı olmuş yazı yazma fikri..:)

    YanıtlaSil
  2. Sağolun Oya hanım.Biz hanımlar mutfakta fikirler üretmeyi seviyoruz galiba 😉😊

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

MUSENA İLE YENİ TATLAR Template by Ipietoon Cute Blog Design