1 Şubat 2014 Cumartesi

HATİCEMMM ELLERİNE SAĞLIK CANIMM :)

HATİCEMMMM ellerine sağlık bacım,kardeşim
seninle geç tanıştık,erken ayrıldık ama
imkanlar dahilinde nerede olursam oluyum seninle
görüşmeye devam edeceğim inşALLAH.....
BİSKÜVİLİ,SAKIZLI MUHALLEBİLİ ENFES TATLI

Hepsi birbirinden lezzetliydi
FATMA ablacığımın da elinin lezzeti değmiş olan
benim tam sevdiğim kıvamdaki;
2 kase yedim valla çok nefis ti
KISIR

kızımın tabağındakileri de ben yedim
çok ama çok güzellerdi
ŞEKERLİ,TARÇINLI KURABİYE

OKTAY USTANIN kitabından tarifi,yapımı BİRİCİK HATİCEMİN
ellerinden çıkma PASTANE POĞAÇASI...

CANIM FATMA ABLAMLA VE HATİCEMLE SICACIK ÇAY PAHA BİÇİLEMEZ :)

2 yorum:

  1. Harika bir tatlı olduğuna eminim ama ben en çok kıbrıs tatlısını beğendim.
    MUTLAKA DENEMELİSİNİZ:))))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sılammm canım benim öpüyorum seni bi tanem... :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

MUSENA İLE YENİ TATLAR Template by Ipietoon Cute Blog Design