27 Ekim 2013 Pazar

BAZLAMA VE ISPANAKLI İÇLİLER :)

su,un,tuz ve maya (ben göz kararı yaptığım için)ölçü veremiyorum .yumuşak bir hamur yoğuruyoruz(hamur diğer poğaça hamurları gibi değil daha cıvık ele yapışır bir kıvamda olcak) üzerini örtüp o mayalanırken iyice yıkadığımız ıspanakları ince ince doğruyoruz,kuru soğanları da ince doğrayıp ilave ediyoruz tuz,karabiber,pul biber (isteğe bağlı biberler)biraz da sıvıyağ bunları harmanlıyoruz iyice.ben kavurmuyorum çiğden yapıyorum böyle çok lezzetli oluyor.arzu eden kavurabilir mayası gelen hamurdan cevizden az iri parçalar kopartıp unlanmış tezgahta ne çok kalın ne çok ince açıyoruz içine harcımızdan koyup kapatıyoruz.ben elektrikli sacda yaptım teflon tavada da yapabilirsiniz.önlü arkalı pişirip üzerlerine birazcık tereyağ sürüyoruz kurumaması için :)Bazlaması için de kase büyüklüğünde parçalar alıp unlu tezgahda bezeler yapıp temiz bir örtüye belli aralıklarla dizin üzerini tekrar örtüp mayalandırın kabarınca tekrar az unlu tezgahta parmaklarınızın ucuyla hafif hafif bastırarak inceltin çok olmasın tavaya yada saca koyup pişirin AFİYET OLSUN :)



minik sacımda ıspanaklı içli


veee mis gibi bazlama



0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

MUSENA İLE YENİ TATLAR Template by Ipietoon Cute Blog Design